DAN Privatlivspolitik

SALGSINFORMATION

Du kan betale online med Dankort, Visa/Dankort/VISA/VISA-electron/MasterCard og Maestro. OG med mobilePay (med tilknyttet dankort/visadankort) Betalingen trækkes først, når varen er afsendt/afhentet. Alle dataoverførsler af betalingskortinformation sker via en SSL-krypteret server godkendt og sikret af PBS. Du kan læse mere på www.betaling.dk eller www.nets.eu/dk-da

LEVERING

Såfremt varen er på lager afsendes ordren indenfor 1-5 hverdage fra modtagelse. Hvis varen ikke er på lager, bliver du kontaktet for evt. del-levering. Vi tager forbehold for udsolgte varer og varer med længere leveringstid. Grundet moms og fragtpris kan bestillinger via webshoppen kun leveres i Danmark (ikke Grønland og Færøerne). Kontakt direkte, hvis du ønsker levering til Grønland, Færøerne samt udlandet.

Der tages forbehold for tastefejl, pris-, afgifts- og designændringer, produktionsindstilling samt udsolgte varer. Fragtprisen afhængig af det bestilte, som tillægges ordren sidst i bestillingen. Fragtpriserne gælder i hele Danmark (undtaget er øer uden broforbindelse).

FORTRYDELSESRETI

I henhold til lovbekendtgørelse nr. 886 af 23. december 1987 med de ændringer, der følger af lov nr. 262 af 6. maj 1993, lov nr. 1098 af 21. december 1994 og lov nr. 442 af 31. maj 2000 kan du have fortrydelsesret. 

Fortrydelsesfristen er 14 dage. Fristen regnes fra den dag, hvor du har fået det købte eller den første levering i hænde ved aflevering på bopælen eller ved afhentning på posthuset m.v. Hvis du f.eks. modtager det købte mandag den 1., har du frist til og med mandag den 15. Hvis fristen udløber på en helligdag, en søndag, en lørdag eller grundlovsdagen, den 5. juni, kan du vente til den følgende hverdag. 

Inden fortrydelsesfristens udløb skal du tilbagegive det modtagne direkte til sælger eller overgive det til postvæsenet eller en anden virksomhed, som har påtaget sig forsendelsen til sælger. Det anbefales, at du ved varens tilbagesendelse ved postkvittering eller lign. sikrer dig bevis for, at du har fortrudt rettidigt. Du kan også fortryde aftalen ved at undlade at modtage eller hente varen på posthuset m.v. Med mindre andet er aftalt, skal du selv betale omkostninger (porto/fragt) ved varens forsendelse. Det er som hovedregel en betingelse for din fortrydelsesret, at sælgeren modtager varen i samme stand og mængde, som da du modtog varen.

Du kan ALTID rette henvendelse til GallerGilbert.dk, hvis du skal have penge tilbage. Du kan under alle omstændigheder først få dine penge, når vi har fået varen retur. 

PERSONDATA

For at kunne handle hos GallerGilbert.dk skal du som minimum oplyse

Navn 

Adresse 

E-mailadresse 

Telefonnummer (helst mobilnummer) så vi kan kontakte dig, hvis vi har spørgsmål til din ordre.

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.

Oplysninger videregives ikke og sælges ikke til tredjepart.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger (GDPR).

Vi forbeholder os ret til at opdatere og ændre retningslinjer for behandling af persondata, i takt med udviklingen.

Vi forbeholder os ret til at opdatere og ændre retningslinjer for behandling af persondata, i takt med udviklingen.

COOKIES

Hvis du handler på GallerGilbert.dk accepterer du, at vi bruger cookies.

KLAGEMULIGHEDER

Hvis du ønsker at klage over en vare, bør du i første omgang tage kontakt for butikken, for at finde en fornuftig løsning på klagen. I langt de fleste tilfælde løses problemet allerede her.

Er det ikke en mulighed, kan en klage indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse Martin@gallerigilbert.dk